FAQ

Vind het antwoord op al uw vragen over Airport Parking Services

Hoe moet ik een parkeerplaats reserveren?

Een parkeerplaats reserveren doet u door middel van het online boekingsformulier op de pagina Reserveer. Vul hier het boekingsformulier in en ontdek direct de beschikbaarheid en de bijbehorende kosten. Kies uw opties en ontvang een bevestiging per e-mail.

Wat is mijn aankomstdag wanneer ik pas na middernacht op Schiphol aankom?

De juiste aankomstdag bij een late aankomst is de dag waarop het vliegtuig landt. Voorbeeld: Vertrekt u op 10 november om 19:00 en landt u op 11 november om 00:30? Dan is 11 november uw landingsdatum.

Ik weet mijn vluchttijden nog niet. Kan ik evengoed reserveren?

Reserveren zonder vluchttijd is mogelijk. Geef hierbij als vertrek- en aankomsttijd 00:00 op. Stuur de details over uw vluchten wanneer u deze heeft ontvangen naar info@airportparking.nl onder vermelding van het factuurnummer.

Wat gebeurt er nadat ik heb gereserveerd?

De reservering wordt gevolgd door een bevestiging per mail. Bekijk ook uw spamfolder: het kan zijn dat de mail hier is beland. Neem telefonisch contact met ons op wanneer u helemaal geen reservering heeft ontvangen. Dit kan via +31 (0) 023 555 1248.

Ik bezit geen cadeaubon: wat moet ik hier invullen?

Het veld Cadeaubon laat u leeg wanneer u deze niet heeft.

Waar laat ik mijn autosleutels nadat ik mijn auto heb achtergelaten?

De autosleutels kunt u bij ons achterlaten. Deze worden uiterst veilig in onze kluis bewaard. Het is tevens mogelijk om tegenover een bedrag van €10,00 de sleutels zelf mee te nemen, maar dit heeft niet onze voorkeur. De reden daarachter is dat de auto’s op datum worden gesorteerd: op de dag van aankomst brengen wij uw auto naar het afleverterrein, waardoor de wachttijd gering is. 

Waarom moet ik betalen als ik zelf mijn sleutel wil meenemen?

Het bedrag van €10,00 voor het zelf meenemen van de sleutel heeft te maken met het feit dat wij minder efficiënt om kunnen gaan met onze vierkante meters. Daarom duurt het langer om auto’s op datum te sorteren, zodat we beperkt worden in een snelle doorvoering.

Parkeer ik mijn auto zelf?

De auto kunt u niet zelf parkeren: wij doen dit graag vóór u. Daarmee willen we de veiligheid van de andere auto’s garanderen en de mogelijkheid tot schade beperken tot een absoluut minimum.

Wat zijn de betalingsopties?

U kunt online betalen of op het moment waarop u de auto aflevert. Dit kan door middel van een pin of creditcard. Contact betalen is eveneens mogelijk, maar dit heeft niet onze voorkeur.

Wat zijn de openingstijden van Airport Parking Services?

Airport Parking Services is altijd geopend: 24 uur per dag en zeven dagen per week.

Waar vind ik Airport Parking Services?

Airport Parking Services ligt direct aan de A4. We zijn eenvoudig te bereiken via Afrit 5 (Roelofarendsveen). Een beknopte routebeschrijving wordt geleverd bij iedere reservering.

Hoe lang moet ik wachten op de shuttle naar het vliegveld?

De wachttijden voor de luxe Schiphol-shuttle zijn minimaal. We rijden namelijk voor iedere klant apart, zodat u nooit lang hoeft te wachten.

Kan ik wijzigingen later doorgeven?

Wijzigingen in bijvoorbeeld uw vluchtschema kunt u per mail doorgeven aan Airport Parking Services: info@airportparking.nl. Vermeld hierbij het factuurnummer.

Is de veiligheid van mijn auto gegarandeerd?

De veiligheid van uw auto is gegarandeerd. Het pand is namelijk volledig bewaakt: alles wat erin en –uit gaat, wordt gescand. De parkeerverdiepingen zijn tevens voorzien van elektronische branddeuren.

Moet ik mijn bevestiging geprint meenemen?

De bevestiging kunt u meenemen, maar dit is niet noodzakelijk. We herkennen uw naam en het kenteken van de auto.

Is deze service ook geschikt voor mindervaliden? 

Airport Parking Services is ook bedoeld voor mindervaliden zolang u zelfstandig óf met onze hulp in de shuttle naar Schiphol kunt plaatsnemen. We vervoeren uw rolstoel of rollator graag kosteloos voor u, maar zijn niet in het bezit van een rolstoelbus.

Hoe werkt het wanneer ik weer ben aangekomen op Schiphol? 

Bel naar Airport Parking Services zodra u bent aangekomen en u uw bagage heeft verzameld. We zijn er dan binnen tien minuten. Onze chauffeur is bereikbaar via +31 6 102 86 132.

Is annuleren mogelijk?

Het annuleren van uw reservering kan tot en met twaalf uur voor uw aankomst zonder kosten.

Ik maak vaker gebruik van jullie diensten – zijn abonnementen mogelijk?

Een abonnement bij Airport Parking Services is mogelijk: deze maken we voor u op maat. Laat ons uw wensen weten via info@airportparking.nl en we helpen u graag. 

Mijn vraag staat er niet bij: wat nu?

Antwoord op al uw overige vragen vindt u door te bellen met +31 (0) 023 555 1248. Mailen kan ook: info@airportparking.nl


Airport Parking Services

Reserveer een betaalbare parkeerplaats vlakbij Schiphol via Airport Parking Services en profiteer van onze vele extra services.

Indoor én outdoor parkeren

Laat uw auto met een gerust hart achter op een van onze streng beveiligde binnen- of buitenplaatsen. Hier is er altijd plaats voor uw voertuig!

9.1

Uitstekende beoordelingen

Bekijk de uitstekende beoordelingen van onze klanten: zij geven Airport Parking Services gemiddeld het rapportcijfer 9, terwijl 99% ons aanbeveelt.